събота, 5 юли 2014 г.

Art Journal # 1

Да си пожелая нещо ,когато пеперуди летят покрай мен е един вълшебен момент,който винаги ме е връщал в детството.Тогава когато с приятелки безгрижни и весели,ловяхме пеперуди и след това отново ги пускахме с нашите желания и надеждата да ни ги сбъднат.
Днес отварям една страничка от моят първи журнал.Иска ми се да ви направя съпричастни към това ми увлечение и докато го завърша поетапно да го споделям с вас и да го сбъднем.


Материалите които използвах са малко тишу хартия,салфетка,дистрес мастила,водни пастели,няколко печата,ембосинг пудра и папка за релеф , гел маркер.Разбира се структурна паста и лепила.


Надявам се страничката бъде и вдъхновение към играта която върви във форумът до края на юли.


С пеперуден поздрав ви пожелавам красив завършек на седмицата:)
                                                Bejko

4 коментара:

  1. страхотен пеперуден поздрав, Снежи.

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни пеперуди! Направила си всичко прекрасно! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Момичета,аз пък ще чакам да видя вашите странички:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!