сряда, 2 юли 2014 г.

За шефа

Ето ,че отново съм тук днес,за да ви покажа какво сътворих  в чест на началника.Тази седмица той има рожден ден и то не какъв да е ,а юбилей:).Та на мен се падна нелеката задача да избирам подарък и съответно картичка към подаръка.Момичетата с които работя  се измъкнаха по терлички ,коя с оправдание сватба на сина:),коя с почивка в чужбина и прочее.Аз обаче се заех много сериозно със задачата и подаръкът избрах бързо,но картичката както все се получава е готова в последният момент.Е, има случаи и да не смогна на време /братлето ми да ме извини/,но за най-близките ми хора винаги закъснявам:(.
И така да не се отнасям много в приказки,че ще забравя за какво съм тук ,директно показвам.

 Типично мъжка картичка с много копчета и разноцветни канапчета.Картинката подбрах специално,тъй-като доста подхожда на служебното му място.

Първоначално не бях разбрала ,че е юбилей за което трябваше допълнително да добавя годините,но къде след като картичката вече бе завършена...мислих мислих и в крайна сметка се появи ключето със табелка каквито са типичните хотелски ключове.Мисля ,че добре се получи.
 А сега едно бързо чао и до скоро!
 И не забравяйте Картишоци-този месец празнуваме!:)



Включвам я в:


4 коментара:

  1. I love your card!!! The image is fabulous and very beautifully colored. I love the key. Such a nice embellishment.

    Thanks for joining our masculine challenge at Creative Card Crew.

    Mari

    ОтговорИзтриване
  2. A very lovely card--- all about is perfect! Great!
    Welcome to MOO MANIA & MORE Challenge!

    Thank you for joining the button theme with us!

    ОтговорИзтриване
  3. What a cute image and a great layout. Thanks for sharing with us at Creative Card Crew. Good luck! Maggie, DT

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!