вторник, 22 юли 2014 г.

Влюбеният Хенри

  Така бързо лети времето,че ми се иска да му кажа "Спри,не бързай толкова!Не виждаш ли ,че не смогвам!"Уви за съжаление няма спиране,но пък може би проблемът е при мен...искам много време-за децата,за работа,за приятелите,за пазаруване,за готвене,за себе си,за моето хоби ....и още куп други на пръв поглед дреболийки а все важни неща!Питам се дали само аз не успявам да се разбера с времето или има и други като мен???
Докато се чудя, отново дойде ред на един хубав и щур понеделник,а за мен вторник,в който да ви предизвикаме с нова тема в The Crazy Challenge ,и то е да използвате пънч или шаблони в новите си проекти и ги покажете при нас.
Наградките са  предоставени от любезните спонсори Crafty Sentiments.



    А тези двама сладури се надявам да ви вдъхновят за участие!


         Много усмихната седмица да имате ви пожелавам!
                                             
                                                  Bejko 
П.П. Запазвам си правото малко по-късно да добавя предизвикателствата в които ще се включа.:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!