събота, 2 август 2014 г.

Юн/л/ски рози

Привет сладурани,след големият маратон между двете ваканции на децата съм отново на линия с няколко завършени нещица готова да ги споделя с вас.И мисля да започна с картичката ,която направих за размяната в играта "Юнски рози".Както винаги обаче не успях в срок и затова розите ми разцъфнаха през юли и пристигнаха през август/да не ви казвам колко ме е срам/,но пък донесоха не по-малка радост:),което зарадва и мен самата.

Вложих особена емоция и старание,както и комбинирах техники и материали.Топъл и студен ембосинг,акварелни пастели, акрилни бои ,перли и капчици роса. 


Особено предизвикателство обаче за мен бе това,че трябваше да я направя много лична макар да не познавах човека към когото се отправи.


Надявам се да ви хареса!


Ще я включа в няколко предизвикателства:

http://tokbobok.blogspot.de/2014/08/tbc-15-mixed-media.html

http://www.4craftychicks.blogspot.de/2014/07/anything-goes-challenge-and-crazy-egg.html

http://sisteractcardchallenge.blogspot.de/2014/07/challenge-68.html

http://justinspirationalchallenges.blogspot.de/2014/08/august-monthly-challenge.html


Това е за днес от мен.Скоро ще се появя за да ви покажа малките подаръчета за госпожите на моите прекрасни и добри деца:)Както всяка майка и аз да не остана по-назад не се стърпявам да се похваля с отличните дипломи ,с които бе възнаграден техният труд!


                                     Хубава съботна вечер!
                                            Bejko

6 коментара:

  1. Your flowers are simply stunning with the soft color of your paper! The layout is clean and simple but phenomenal. Thank you for sharing your awesome creation with us at 4 Crafty Chicks Anything Goes Challenge!!

    Tamie 4CC DT

    ОтговорИзтриване
  2. Чудна прелест! Наистина е трудно да направиш личен подарък на непознат, но съм сигурна, че си зарадвала получателката.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря първо за това ,че се отбивате тук момичета и естествено за хубавите коментари,които малко или много ми вдъхват повече вяра в самата мен.Зареждате ме с творческа енергия:)

    ОтговорИзтриване
  4. What a beautiful work of art really stunning. Jacqui DT Sister Act

    ОтговорИзтриване
  5. Снежи, картичката ти е прелестна!!! Всичко ми харесва, от фона, през салфетката до цветята! Браво! Успех и късмет.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!