събота, 6 септември 2014 г.

Мини албум...

 Привет от мен в този така слънчев и миришещ вече на есен ден.Листата тръгнаха да жълтеят и бавно ни напомнят ,че хубавите летни дни отминават закачили зад себе си красивата есен.Надявам се тя да доведе и моето вдъхновение ,което излезе в отпуск и все още го няма,като че е забравило колко голяма нужда имам от него.
Опитвам се да го повикам ,но не ми се получава:( ,ето защо докато чакам неговото завръщане ще ви покажа едно мини,мини албумче.
 Правих го доста бавно,между няколко проекта и след като бе готово отиде в шкафа....до днес когато отново ми се мерна пред очите.




Размерите са 12.5Х6,5 см.,като стъпката между първата и втората страничка е 2 см.,а на всяка следваща по 1.5 см.











Използвах обикновен дебел картон,който взех от гърба на едно блокче за цветни хартии.





И вече изрязаните елементи минах с акрилна боя и гладка структурна паса за покритие.Малко дистрес-цвят старо фото.Декорацията ми се състои от готови елементи от бирен картон,дантела ,течни перли,цветни камъчета малко цветенца и панделки.


Мисля да сложа няколко снимки от лятната почивка и най-вече от Венеция ,чийто архитектурен стил невероятно много ме плени,а и защото ще си пасват с орнаментите от албумчето.
Единственото нещо което съм пропуснала е, малка лупичка за след време ,когато ще го разгръщаме с треперещи ръце и ще се питаме "Кои бяха тези хора от снимките,познавам ги от някъде???".Ха,ха може и да ги доживеем тези времена,кой знае...?


Благодаря ви ,че все още се отбивате тук и има с кого да споделям своите проекти!Дано съм успяла да ви вдъхновя мъничко.И докато се разхождате тук аз отивам да си търся" Музата".Отпуск,отпуск ама кой дава толкова много...
                                         чаааао
                                                    bejko
П.П.
Ако искате и вие да си направите такова албумче,без да използвате нашият голям приятел Бог Шота,отбийте се в Картишок.Там ще ви кажа от къде взех шаблони за изрязване на страничките.

Предизвикателствата:





6 коментара:

  1. Много мило и нежно албумче! С огромен трепет те четох, Бежко, особено частта с малката лупичка! Дай, Боже да доживеете това време и да се радвате на добро здраве!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ееех Плами,дай боже всеки му да доживее такава възраст.И се сещам за един виц,ще ти го кажа набързо.
      Две приятелки на преклонна възраст си говорят и едната пита другата:
      -Еее ти сещаш ли се ,как се казваше оня немец дет ми взе акъла?
      А другата на свой рвд:
      -Кой ма,Алцхаймер ли?
      а аз на свой ред казвам:
      -Така ,че да творим докато оня немец не ни вземе акълът:)

      Изтриване
  2. Разкошно! Големи красоти!
    Траяна

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче,благодаря че се отбиваш .Зная за твоята нова придобивка и като гледам колко време спестява съм на път и аз да си я поръчам:)
      Поздрави

      Изтриване
  3. Здравствуйте, это мини-альбом красиво! Мне нравится его форму и античный стиль. Украшения очень delicate.
    Oбнять,

    Mariangela

    ОтговорИзтриване
  4. This is such a pretty mini-album! Thanks so much for playing along with the STAMPtember® Challenge on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!