сряда, 22 октомври 2014 г.

Преобладаващо лилаво

Привет творящи феички,след малко здравословни проблеми ,които ме задържаха далеч от работното ми кътче,съм отново на линия.Надявам се да успея в няколко поредни публикации да ви покажа малко летни проекти и да завърша с тях сезона,за да се отдам като всички вас на поредната предколедната треска.
Днес избрах да ви покажа една книжко-картичка-албум ,която предстои да подаря на близка приятелка по повод тяхната втора рожба.


Книжката е с размери 17х17 см.,като за джобчетата за снимките използвах пликове за съхранение на дискове.Идеята която имах ,бе да не се разлиства като книжка ,а да се разгъва.За тази цел поставих декорираните пликовете едно срещу друго.Така при затваряне те се препокриват.

 

Албумчето е готово да побере около 5-6 снимчици,но разбира се не много големи. 



Картончетата,които виждате на долната снимка съм добавила като допълнение предназначено  за малки бележчки.


Ще се радвам ако съм успяла да ви дам идея която с вашето творческо мислене да доразвиете.и съответно споделите след това.


                                           Поздрави 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!