петък, 24 октомври 2014 г.

Късче от лятото

  Здравейте,както вече знаете в началото на лятото с няколко таланливки успяхме да се организираме и да спретнем едно малко Молескинче.Аз като организатор трябваше да добавя моята страничка ,да подредя всички в едно и да ги подвържа. 
Целият този проект е посветен на красотата и топлината която ни носи лятото.Всяка страничка е уникална и е отражение на чувствата и мечтите на своят автора.Въпрос на дни е да разберем и към кого ще отпътува албумчето.Макар,че ми се иска да го задържа ,но ще запазя надеждата някой ден да имам подобен.
Днес обаче съм решила да ви пренеса в моите мечти.Факт е ,че като деца сме изживявали този сезон от годината напълно свободно и необременено,ето защо с настъпването на лятото аз винаги се връщам там в детство за да взема малко от безгрижните игри,гонене на пеперуди и търкаляне сред поляни от ароматни цветя.Сапунените балони ,които правихме със ключа от шкафа носещи вълшебство.Да ви призная аз все още купувам за децата от малките шишенца със вълшебна  вода и това го правя колкото за тях толкова и за мен.




За такъв вид странички мисля ,че е доста подходящо да се използва стилът Mixed Media понеже не натоварва с голям обем ,а същевременно дава широк спектър на изразяване.
Използвах за основа гел-паста която направих сама като смесих определено количество структурна паста и лепило С-200/това  ме научиха на една от малкото работилнички които съм успяла да посетя тук/.Когато има такава основа вече е по-лесно да се нанасят различни видове лепила,структурни пасти ,оцветяващи материали.





В следващият етап включих тишу  и гладка структурна паста за да придам релеф.А от там се оставих сърцето да ме води - печати,мрежа,washi tape,ембосинг пудри,дистрес мастила и така докато се получи страничката в завършен вид.



 Надявам се да съм успяла да ви заинтригувам и усмихна в тези така студени напоследък дни.





2 коментара:

  1. Снежи, чудесна е! Ееех, тези сапунени балони! Върна ме много назад със спомена за ключа от бабиния гардероб. Много се надявам аз да съм късметлийката...
    Изпращам ти в отговор усмивки и прегръдки!
    Ирена

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иренка приемам с огромно удоволствие твоите усмивки и прегръдки ! Радвам ,че че успях да се докосна и до вашите летни настроения-много цветя,море,вълни с две думи мечтани и тъй безгрижни !
      :)

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!