четвъртък, 27 ноември 2014 г.

Винтидж усещане / Vintage feel

Много набързо ще ви покажа какво сътворих като израз на благодарност към човек ,който в последните няколко месеца ми проведе толкова добро лечение и мога да кажа ме изправи на крака,върна ме към почти нормалното ми физическо състояние.
С приятелската  помощ  на Поли и Иренка /Огроооомно Благодаря/намерих това което ми бе необходимо ,за да изразя по-максимално най-добрият начин усещанията си в процеса на терапията.



Намерих за подходящо стилът да бъде леко винтидж понеже ми е някак много топъл и уютен,като умишлено избягвах прекалената натрупаност.Надявам се получателят да я хареса.

                       Хубав четвъртък ви пожелавам!

                                      Bejko








2 коментара:

  1. Чудесна благодарствена картичка, Снежи!
    Сигурна съм, че терапевта ти ще я хареса и оцени!
    Прегръдки!
    Ирена

    ОтговорИзтриване
  2. Много я харесаха ,дори целият колектив .Което определено ми повиши настроението.:)

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!