вторник, 25 ноември 2014 г.

Бяло навсякъде около нас / White all around

Хубава утрин щури хартиени мишлета.Ето ни и нас от The Crazi Challenge с нова тема за следващите две седмици White all around.
Накарайте ни да се почувстваме в една бяла приказка с вашите проекти.Интерпретирайте както вие си я представяте било с много сняг и скреж или тотално бяло.
Спонсор тази седмица са ни прекрасните The Stampiping boutique



                                                               

Дали ще ви вдъхновя с моята картичка не зная,но поне ще опитам.Избрала съм си един Снежко който определено е голям сладур и ми носи усмивка на лицето и едни такива мечтания за снежна и уютна Коледа.


Дали не ви се прииска и на вас да напишете върху дъската му,поне едно от многото желания,които със сигурност ви се въртят в главата?На мен определено да :)


                  



 може да го срещнете още тук:



                                                                                                Чао от мен Снежи.

2 коментара:

  1. Very nice creation - I like it. Thanks for joining EAC.
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    ОтговорИзтриване
  2. Супер сладурска. И да, аз бих му подшушнала какво е моето Коледно желание :) Успех!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!