вторник, 6 януари 2015 г.

Buttons

Привет на всички ,които решихте да се отбиете тук ! За новата година ви пожелавам едно творческо начало изпълнено с много проекти и вдъхновение!Осъществете всички планове които сте си намислили и имайте още толкова за напред!

Първата ми публикация тук за тази година е свързана с вдъхновението което съм подготвила за вас като част от екипа на Щурите предизвикатели в The Crazy Challenge.Годината започваме с една много приятна за мен тема -надявам се и за вас ,а именно " Butons".Обичам да използвам копчета по моите проекти както за мъжки,така и за дамски картички и албуми.те са приложими в почти всеки един от стиловете в картичкоправенето.Така ,че имате голяма свобода и две седмици за да се включите.
Любезният ни спонсор от когото  ще  очаквате наградите е:

                                                              The Paper Shelter

                                     

Аз си избрах от тях за  чудесната Vintage Seamstress.



                                             

Това е за днес от мен!Знаете къде ви очаквам с вашите красиви проекти!
                                                                                                                
                                                                                                                       Bejko

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!