сряда, 29 април 2015 г.

Бухалчета/ Owl's

Привет сладурки!
С огромно вълнение искам да споделя с вас днешният така да го нарека много специален ден.Повод да е такъв,е рожденият ден на нашият безспирен мотор в екипът ни от Картишоци -Кат.Да ни е жива и здрава и все така неуморна и усмихната.Моят скромен подарък за нея е този Бухалски дует в миксирана страничка,който скоро ще бъде в нейните сръчни ръчички. 



Знаете колко сме запалени и изгаряме по Микс-медиа проектите,толкова много ,че всеки който е покрай нас не би могъл да се предпази и рано или късно,волно или не,се впуска в този интересен жанр.И за да е още по интересно и забавно днес стартираме новият блог за Mix-media предизвикателства Kartishok challenge.Като начало решихме разбира се да ви предизвикаме на бухалска вълна (Owl).Едва ли е останал незабелязан  нашият пернат рефрен, звучащ цяла седмица в Картишока.
За награди също сме помислили и първият ни спонсор е Боряна Димитрова собственик на "Крафт нещица".При нея ще намерите голям набор от материали за миксиране.Ето какво е подготвила за победителят в първото ни предизвикателство...



...супер е нали.
Усещам как нямате търпение да се захванете за четките и тубичките с бои.Оставям ви на вдъхновението,но не забравяйте да наминавате,подготвила съм ви едно уроче,което много скоро ще колко полезно може да се окаже в случаите ,че обичате сами да създавате текстовете по вашите проекти.

                                             Чао и до скоро!





2 коментара:

  1. За мен! Наистина ли, Снеже? Еха... трогната и възхитена съм. Днес направо ме засипахте с красоти, мили думи и прекрасни пожелания. Радвам се, че съм част от такъв невероятен екип. Целувам те силно.

    ОтговорИзтриване
  2. Разбира се, че е за теб мила ми сладурка!
    За мен е удоволствие да съм част от екипът на такива талантливки като вас! Целувки и една много силна прегръдка!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!