понеделник, 25 май 2015 г.

Use ribbon or lace/Verwenden Band oder Spitze

Понеделничен ваканционен поздрав от мен. Децата отново са във ваканция ,синоптиците обещават времето да е добро със своите непроменливи 18-20 градуса,което ще рече ,трябва максимално да  му се насладим докато не реши ,че трябва отново да ни закове зад прозорците.Затова и нашите велосипеди са обслужени и готови да ги яхнем за обичайните ваканционни  турчета .Това трепетно очакване несъмнено се отразява и върху моето творчество.И в изборът ми на печат от Beccy stamps която ще е спонсор на поредното ни предизвикателство в The Crazy Challenge.- Use ribbon or lace.


Вдъхновявам ви днес с една картичка за рожден ден и всъщност ще бъде като едно малко допълнение към подарък-велосипед с кошница и гирлянд от цветя.Звучи ли ви романтично?На мен дори много,чак се размечтах. 

                                                                   Blossom bicicle

Освен това чудесно печатче,което оцветих с акварелни моливи, в картичката използвах дизайнерска хартия от блогчето на Papermaniq-Happy Day, панделки които са условие в предизвикателството. За надписа включих станал ми любим в последните проекти уред Label Maker, но за него ще ви разкажа в следващата ми публикация тук и на още едно любимо на мен и вас местенце за идеи.



И ако лентичките и панделките са ви любимо допълнение във картичките, побързайте да се включите и ги покажете при нас.Очакваме ви с голямо нетърпение :) !

Предизвикателства в които ще се включа:
http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.de/
http://crazy4challenges.blogspot.de/2015/05/crazy-4-challenges-c4c287.html
 http://sisteractcardchallenge.blogspot.de/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.de/2015/05/challenge-107-anything-goes.html

Поздрави от мен Bejko!

2 коментара:

  1. Beautiful card love the bicycle against the wall and the distressing-Thank you for joining us at Crafting From the Heart
    Carol DT x

    ОтговорИзтриване
  2. Great card love the design . Thanks for joining us at Dream Valley and we hope to see you again soon. Jennifer DT member xx

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!