сряда, 1 юли 2015 г.

Кино покани

Привет сладурки, набързо да споделя с вас нещо чудесно. Моето момиче тази година има юбилей, навършва цели 10 години. Реши  да отпразнува събитието, като заведе приятелчета на кино. Разбира се  за целта трябва да се направят подходящи тематични покани. 
Концепцията ми бе, поканата да има вид на стара филмова лента, което постигнах с хартия в подходящият дизайн и интересна сгъвка.
Повлияна от прекрасните и интересни покани на Софи,  скоро споделени от нея в Картишока, реших че е време и аз да опитам да се справя с така плашещите ме до момента swing cards. И започнах  едно гледане на клипчета и схеми, докато не си изясних техниката на изработване.



Подготвена със всичко необходимо запретнах ръкави и за има няма 2-3 часа успях да направя комплект 10 броя.


Иска ми се да можех да ги представя по-добре,но липсата на светлина, време и апаратура /както винаги при мен се получава/, ме лишава от тази възможност. Все пак се надявам да се виждат достатъчно ясно.






Надявам се да са интересни и на децата.
Хубав и слънчев ден ви желая и до скоро!
Bejko

http://cardmaniachallenges.blogspot.de/2015/07/cmc70-anything-goes.html


1 коментар:

  1. Снежи, хем идеята е оригинална, хем изпълнението е на много високо ниво. Не знам дали 10-годишните вече тинейджъри са ги оценили, но аз със сигурност ги оценявам с десятка :) поне.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!