понеделник, 20 юли 2015 г.

Monochromatik/ Монохром

Днес отново съм на тема предизвикателства и то не какви , а щури! След изминалите две седмици, в които творихме летни ваканционни картички и това никак не ви затрудни, идва ред на едно наистина сложно/поне за мен/ предизвикателство. Интересно ми е как ще се справите ако използвате само един цвят и неговите нюанси в проект.
За наградите са се погрижили:

http://slslines.etsy.com/

Моето вдъхновение избрах да е в зелено и да ви призная никак не ми бе лесно да подбера подходящите тонове към основният цвят. Въпреки това не се отказах и съм удовлетворена от крайният резултат.




 Опитайте и вие и се включете до 02.08 при нас.


Хубава и многоцветна седмица от мен Bejko !

http://stempelsonne.blogspot.de/2015/07/145-vom-1007-bis-230715.html?spref=fb

1 коментар:

  1. Realy beautiful Card ! Thank you for join us at the Stempelsonnen Challenge. Hope we see you again and good luck !
    Hugs, Jessica

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!