вторник, 15 септември 2015 г.

Inspired by a photo / Вдъхновени от снимка

Днес както обичайно за понеделник съм тук за да ви представя новото предизвикателство в The Crazy Challenge - Вдъхновение от снимка, в което спонсор са ни любимите:





Честно казано не си падам много по обикалянето по магазини или по-точно безцелното такова, но когато ме налегне една вълна на пазаруване единственият начин да ме спре някой е да ме ангажира да му направя картичка, албум или поне тагче :). И тогава предавам настроението си върху това което правя. В съчетание на цветовете от темата на предизвикателството ни за следващите две седмици ви показвам тагчето, за което избрах веселото диги на KennyK -Madison Attitude .


С това истински се надявам да ви вдъхновя за участие при нас...


  ...или поне за едно истинско пазаруване!


Много усмивки и пожелания за успешна седмица от мен!
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!