понеделник, 28 септември 2015 г.

Shabby chic

Привет феички, колкото и да очаквах да се включат повече хора в изминалото ни предизвикателство в  The Crazy Challenge - уви,участията могат да се преброят на пръстите на двете ми ръце. Това  ме натъжава донякъде, но аз съм си оптимист по душа и храня надежда , че нещата ще се променят в следващите две седмици, в които ви очакваме с вашите картички и проекти в така любимият на всички стил Shabby-chic. Спонсор е прекрасната:




Картичката която направих е една поръчка от приятелка, чиято дъщеря празнува днес своят рожден ден и въпреки че не е вече малко момиче и ходи на училище, все още обича да обува на мама обувките и да се пременя с роклите и също като тази малка сладурана с красива рокля и  големи обувки.



Ето и предизвикателствата в които може да я видите:
http://7kidschallengeblog.blogspot.de/2015/09/challenge-135-anything-goes.html


А аз лично ще ви чакам с вашите Шаби-шик проекти в нашето" Щуро "предизвикателство.

                                                                                    Спорна и усмихната седмица да имате!
                                                                                                                 Bejko

1 коментар:

  1. Gorgeous card with beautiful coloring and wonderful designing. Thank you for joining us at http://7kidschallengeblog.blogspot.com Challenge today! Good luck!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!