сряда, 11 ноември 2015 г.

Pretty in pink

Днес при мен всичко е в розово-лилава гама, не защото това е любимият ми цвят, който използвам за основен в моите пректи, а точната причина е темата в новото  ни  предизвикателство в  The Crazy Challenge - Всичко розово. И така повлиях се аз от прекрасното закъсняло лято и се размечтах за цветя и пеперуди, та в главата ми се появи едно тагче с визията на цвете, което мисля се получи доста нестандартно и симпатично. 


Навярно вие вече сте подхванали есенните, а дори и коледни проекти и въпреки това бихте  направили едно розово отклонение за да се включите при нас. Спонсори са ни прекрасните



 Така че не се чудете и в розово един проект направете ;) и при нас го поставете !



А от мен една хубава седмица с много слънце и добро настроение!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!