сряда, 20 януари 2016 г.

Детски картички

Ето мееее, привет отново!
Днес съм ви подготвила малко детски картички, в които вложих особено много старание, позитивни мисли и енергия, тъй като са за едни специални дечица, за тях Софи разказва ето тук. Макар и да не участвах  в предизвикателството няма да пропусна възможността за присъединяване.
Винаги когато имам възможността да се включа в подобни благотворителни инициативи,  го правя с най-широко отворени сърце и душа и може би малко "егоизъм", тъй като радостта в очите на другите  ме прави безкрайно щастлива. Предполагам и вие се чувствате по същият начин когато подарявате усмивка и знам колко добре ме разбирате в момента.
Усмивката която подарявам днес изглежда по този начин...




Магията на Flip Flop картичките така ме грабна, че нямаше как да не се спра на тях, когато трябваше да реша дилемата- интересни, забавни, с по-малко декорация / по изисквания на Софи/ и същевремено УАУ за радост и усмивки на децата!


Надявам се да съм постигнала така желаният и от мен ефект.

С пожелание за успешен завършек на остатъка от седмицата ви казвам до скоро!

3 коментара:

  1. Прекрасни ,усмихващи картички :)Много ми харесват.Охлювчетата са много сладурски.

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни ,усмихващи картички :)Много ми харесват.Охлювчетата са много сладурски.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Искрено се надявам да донесат радост на дечицата!

      Изтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!