неделя, 24 януари 2016 г.

В очакване на пролетта 1 етап- С цвете от паус/ "В ожидании весны" 1 этап

Искам днес да споделя с вас какво ме занимава последните дни. Освен обичайно претрупаната ежедневна програма, не мога да заспя преди да мина покрай работната си маса. Имайки в предвид, че се намира в спалнята, се получава като хапче за сън :). Та разглеждайки руските блогове /едни от любимите ми /, попаднах на едно доста интересно предизвикателство, в което реших да се включа. С продължителност 7 седмици / етапа /, ме накара да подложа на изпитание моята постоянност,  която трябва да калявам във всеки един момент от моят живот. И за да не бъда многословна направо минавам към проекта,  с  който ще участвам в първият етап.


Условието на играта тази седмица е в проектите да включим материал паус,  за който няма условие как и по какъв начин да бъде използван. Аз изработих цвете което изрязах  и ембоснах с едра бяла пудра за топъл ембосинг. 
Много държах надписът да е на кирилица, а нямам такива печати. Реших да го принтна, но както винаги се случва да ми свърши мастилото на принтера в най-неподходящият момент, така и сега. А тук неделята е време за почивка и нито един магазин не е отворен, та ми се наложи да импровизирам с латиница и математика. Затова  може и да ви се стори малко странно какво правят тези цифри между буквите - заместват Ч, П и З.
Това е историята на днешната ми картичка. А тук може да се включите и вие, ако не сега , то на следващият етап.



Хубава неделя и спорна седмица от мен!


3 коментара:

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!