неделя, 17 януари 2016 г.

Тагова / Tags

Днес продължавам с изпробването на нови техники и част от коледните придобивки.След недобре разбиращатата се статията която написах в Картишок относно жели платето, последваха някой критики - включително и градивни, но същевременно с това и интерес към техниката. 
Една година по-късно мога да кажа имаме не-малка група от хора увлечени от възможностите да сътворят свой дизайнерски хартии - неповторими и различни, което няма как да не ме радва. 
Една година по-късно след многобройните неуспешни опити да забъркам домашно жели плате кандисах, та си поръчах на добрият старец да ме зарадва с такова :). 
Сега се чудя как може моето  толкова голямо и никому ненужно търпение  да се превърне в още по голямо по сила нетърпение за проби и проби, и проби.... Но стига терзания, време е за творене!
Първите ми опити са два тага, които бързам да споделя с вас.


Принтнатата основа разделих на две и минах по цялата дължина с ролков печат на букви/ една от последните ми покупки от битака/,последвано от  създаването на релеф посредством структурна паста и стенсили.






Имам си една кутия  с   мишунг от малки единични   декоративни елементи, в която просто бъркам на посоки и каквото извадя използвам за декориране. Забавно ми е да провокирам фантазията си по този начин. 
Така както ви обещах по-рано тази година, показвам и материалите използвани от мен.




За тези, които притежават плате под ръка е известно колко голям е абсурдът, след като то е извадено от пакета и добре нашарено да се направи само един принт. Това означава , че скоро тук ще ви очакават  още много и интересни проекти.
 
Седмицата завършва с празник, следващата започва също с празник , което няма как да не носи добро настроение и усмивки! Пожелавам ви го от сърце!



Предизвикателства:
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.de/2016/01/challenge-120-something-new.html - Gelli plate
http://blog.scrapberrys.co.uk/2016/01/a-new-year-new-challenge.html
http://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/simon-says-ombre/



4 коментара:

  1. Ехеее, Снежи, не съм предполагала за интереса ти към желето. А как добре те разбирам!!! С нетърпение ще очаквам новите красоти и следващите принтове да ги покажеш, преди да ги нарежеш, моля те.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Непременно ще се опитам да покажа суров материал :) Що се отнася за любовта -омагьоса ме от раз!
      Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  2. Gorgeous tags
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.

    Jo x

    ОтговорИзтриване
  3. Amazing tags! Thank you for playing along at ScrapBerry’s!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!