неделя, 21 февруари 2016 г.

"В очакване на пролетта"-етап 5/"В ожидании весны" 5 этап - вдохновляемся видео МК

Днешните две картички направих  за поредният етап от предизвикателствот на Елена Моргун-Вдъхновение от видеоурок. Целта не е да се копират, а да се вземе техника, цветова гама и комбинация или материали. Във видеото на което се спрях, ми допадна техниката за нанасяне на цветовете и точно това използвах при създаване на основата за моите картички..


Първото нещо което направих, бе да подготвя белият листа с гел паста. След като добре изсъхна започнах със шпатулката да нанасям  различните цветове от боята на места, така както на мен ми харесва.



  Така се получи желаният от мен фон.



С шаблон и цветна структурна паста си направих релеф на тухлички. И така изглеждаше листът след тези три стъпки.


Останалото е лесно, малко панделка и мъниста, няколко цветчета, печат, ембоснат елемент от картон и готово.


Трудно ми е да избера  коя от двете да  представя в предизвикателството, толкова добре вървят заедно.


И въпреки всичко, втората ми е по-на сърце, така че се включвам с нея.



 И преди да ви пожелая една прекрасна неделна вечер, ми се иска да ви споделя и радостта ми от избора в Топ 5 на картичката която направих за четвъртият етап от същото предизвикателство. За мен това е голяма чест, имайки в предвид колко добри и сръчни в ръкоделието са руските момичета! 

Ето и предизвикателствата в които се включвам:



Тъй-като вчера незнайно как съм публикувала снимки на картичките преди да направя последният  акцент с напръскването, сега ги добавям. Така сами ще прецените дали да използвате капки или не при вашите проекти. На мен лично ми дава по-завършен вид :).








4 коментара:

  1. Очень здорово!
    Спасибо за участие в СП "В ожидании весны"

    ОтговорИзтриване
  2. Lovely cards and gorgeous colours and textures. Thanks for sharing it with us at That Craft Place and good luck with the challenge,
    Angela x DT

    ОтговорИзтриване
  3. Great mixed media project. Love the colours and design. Thank you for joining us at Creative Artiste this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    ОтговорИзтриване
  4. Gorgeous piece of work you have created I love it...
    Thank you so much for entering our challenge over at Creative Artiste Mixed Media Challenge Blog, we hope to see you join in again...

    Hugs Rhonda DT & Owner
    http://creativeartistemixedmedia.blogspot.co.uk

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!