вторник, 23 февруари 2016 г.

В очакване на пролетта- етап 6/"В ожидании весны" 6 этап - используем штампы

Ето че съм почти на финала. Не съм си и представяла участието в това предизвикателство да ми донесе толкова много настроение и вдъхновение. Всеки следващ етап е с една идея по-вълнуващ и днес отново се включвам с картички, направени по видеото което ме вдъхнови преди седмица. За да бъде изпълнено условието на етапа, към фона на основата използвах един от чудесните печати на кирилица , който имам от Мигито. Комбинирах със готови цветя, ембоснати хартиени елементи и различни джуджавки за разкош. Така неусетно ми се получиха и двете картички.










Надявам се да ви донесат много свежо настроение със своята пролетна цветова гама.













С това за днес ви казвам ЧАО и до скоро! Бързам да видя дали не ми изсъхна вече страничката във журнала, за да я запълня с нова идея!






Предизвикателство:

Чаооооо!










10 коментара:

  1. И тази и предната серия са прекрасни!Аз също харесах техниката, определено ще я изпробвам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Опитай,наистина е много забавна и се получават интересни основи дизайнерска хартия.Интересно ми е да видя как ще се получи при теб/ несъмнено още по-красиво/.

      Изтриване
  2. Яркие, весенние! Очень красиво получилось!!

    ОтговорИзтриване
  3. Очень красиво! Фон невероятный)
    Спасибо за участие в СП "В ожидании весны"

    ОтговорИзтриване
  4. Девочки, спасибо за все замечательные комментарии.

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!