понеделник, 21 март 2016 г.

Рожден ден игра - Направи ми!

Честита първа пролет мили мои!


Днес тук при мен е едно такова празнично и ведро и усмихнато и цветно и пролетно!
Така е понеже имам много поводи за празнуване, много рождени дни  и нова пролет! Дааа, още една годинка добавям към моите 40+ и това ме кара да се чувствам по-луда, по- нахъсана за приключения и гледаща с  по-голям интерес на всичко което стои пред мен и ме очаква! Също така след около седмица се навършват 5 години / невероятно колко бързо се търкулнаха / откакто създадох това цветно местенце, в което да споделям с всички вас моите страсти и интереси! Разбира се без  вашата помощ,  тук нямаше да е толкова забавно и интересно. Благодаря на всички , които вървите до мен и продължавате да го правите, за подкрепата която ми давате с вашите коментари, градивни критики и съвети!
 И за да е истински рожден ден ще играем и ще се забавляваме!
Играта се казва "Направи ми!"-каквото умеете най-добре да сътворите с боички, ножичка , шаблони, пасти, цветни хартии, панделки и още и още, но специално за мен! От днес 21.03 до 29.03  публикувайте във вашият блог и  поставете тук във моята игра заедно със един поздравителен коментар. След края на играта един от вас ще бъде избран на случаен принцип и ще получи от мен малък подарък изненада.


Разбира се ако все още не сте мой последовател, може да се поразходите тук  и да разгледате. Ако ви е интересно се присъединете към  групата от приятели, ще ми бъде приятно да споделям с вас!

Пожелавам ви един прекрасен ден, изпълнен с много слънчеви емоции!
И нека играта започне!
:)


4 коментара:

  1. Честит рожден ден, мила Снежи!!! Пожелавам ти много семейно щастие, здраве за всички в къщи, верни приятели за добро и зло и не на последно място - вдъхновение, за да продължиш да ни радваш с красотите, които правиш!
    Весел празник и наздраве!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит рожден ден! Пожелавам много слънчеви дни с весели приятели и щури вдъхновения!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит Рожден ден, Снежи! Пожелавам ти здраве и много щастливи мигове! С удоволствие ще се включа в играта!

    ОтговорИзтриване
  4. Честит рожден ден, Снежи! Пожелавам ти много здраве, усмивки и щастливи мигове с любимите хора!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!