събота, 2 април 2016 г.

Tag's и подаръци

Две седмици ваканция отлетяха много бързо и неусетно. Екскурзии до непознати и красиви места, както и срещите със стари и нови приятели ме заредиха  с много позитивно настроение, творческа енергия и сили. Това ме стимулира да завърша няколко вече започнати  преди време и зарязани от мен проекта.
Днес ви представям малка част от тях и това са две ММ тагчета, отново със станалите ми любими напоследък,  дигитални сладурани  на Jijisto/Джинджер и Малка звездa/.




Направих ги с една и съща техника и материали, като започнах с дистресване на основите, след което с помощта на печат и пудра за топъл ембосинг придадох  лек релеф. Това обаче не ми бе достатъчно и продължих със стенсил и структурна паста.Така,хаотично разположените стрелки напълно удовлетвориха идеята ми да придам малко свобода и неограниченост на основата, за да се допълни към излъчването което двете диги момичета асоциират в мен.


 Ето и цветовете дистреси с които работих. Така мога да твърдя, не са необходими купища материали и много време за да направим микс медиа таг,картичка  или страничка. Всичко се свежда до желание и вдъхновение.


Но това не е всичко за днес, сега е време за най-хубавата част от днешната публикация, която  пазих като един малък, но вкусен десерт. Както вече разбрахте в рамките на 10-на дни имах два повода /два рождени дни/ за празнуване. Благодаря на всички за прекрасните пожелания, на момичетата последвали ме в този блог,  както и на всички приятели, които вървите до мен и ме подкрепяте да се случват нещата така както ги обмислям. Щастлива съм да ви имам всички заедно! И ще се радвам след една година отново да сте тук и да празнуваме!
Ето и моите подаръчета за момичетата, които успяха да се включат в играта ми. 
Благодаря на Иренка и Краси за чудесните картички! 

   

Спокойна събота и неделя от мен!


 http://timholtz.com/12-tags-of-2016-april/
http://craftyourpassionchallenges.blogspot.de/2016/03/challenge-305-always-anything-goes.html
http://welove2create.blogspot.de/2016/03/challenge-7-anything-goes-mixed-media.html
http://frillyandfunkie.blogspot.de/2016/03/hip-to-be-square.html
http://mixedmediamc.blogspot.de/2016/04/mixed-media-monthly-challenge-23.html

http://casmixup.blogspot.de/2016/04/cas-mix-up-april-challenge.html





10 коментара:

  1. Very cute tags! Please note we ask you to include our challenge graphic in your post when you link to our challenge. Thanks so much for joining us at the Mixed Media Monthly Challenge.

    ОтговорИзтриване
  2. What a darling set of tags! The characters are so cute! Thanks for joining along with the MMMC :)

    ОтговорИзтриване
  3. Олеее, Снежи, не съм очаквала! Много си мила! А тагчетата са прекрасни!!!
    Прегръщам те силно!

    ОтговорИзтриване
  4. these tags are so soo sweet! Thank you so much for playing with the Mixed Media Monthly Challenge!

    -Rachel
    rwkrafts.com

    ОтговорИзтриване
  5. Thank you for joining us at Craft Your Passion Challenges.
    I hope you can join us again.
    Angie DT

    ОтговорИзтриване
  6. Блaгодaря зa нaгрaдaтa, Снежи!!! Много си милa! Стрaхотни тaгове, в добре съчетaни цветови комбинaции.

    ОтговорИзтриване
  7. Блaгодaря зa нaгрaдaтa, Снежи!!! Много си милa! Стрaхотни тaгове, в добре съчетaни цветови комбинaции.

    ОтговорИзтриване
  8. Beautiful tags! Thank you so much for joining us at Frilly and Funkie for our 'Hip to be Square' challenge! Hugs, Pamellia DT :)

    ОтговорИзтриване
  9. Beautiful tags ! Love the colours, thanks for joining us at Frilly and Funkie. Sue C x

    ОтговорИзтриване
  10. Glad you joined us at Hip to Be Square challenge at Frilly and Funkie with your whimsical and charming tags!

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!