вторник, 14 юни 2016 г.

Посоки !!!

Случвало ли ви се е да си купите материали, които безкрайно много харесвате и въпреки това да отлежават един доста дълъг период от време неотворени? Питам ви понеже при мен започна да се случва много често и ми се иска да си сверя часовникът, както и да преустановя тази практика веднъж за винаги. 
Така, твърдо решена, взех накуп закупените с малки изключения още февруари месец, неотварян журнал,  два стенсила, химикалки и бръшоси, на които обичам да казвам солнички, иии , експериментът започна включвайки  една нова за мен техника за нанасяне на структурна паста през шаблони, чрез която не се създава голям релеф на основата, единствено леко загатване. Ако сте любопитни да научите каква е, проследете линка  https://de.pinterest.com/pin/256634878744719240/.


При мен обаче се получи различно, тъй като замених дистресите с бръшоси, чийто акварелен ефект изключително много харесвам.


Добавих печати,  нарисувах  цветя със шаблони и ето моята първа страничка от този  изчакващ  Арт журнал с работно заглавие " Посоки".


В каква посока ще ме отведе, времето ще покаже.


 Ако и вие сте любопитни, навъртайте се наоколо !!!

Поздрави и прегръдки от мен Снежи!


7 коментара:

  1. Много красиво е станало! И аз често купувам, а после стоят с месеци неотворени продуктите.

    ОтговорИзтриване
  2. Awesome colors and images. Thanks for joining us at Aud Sentiments for our under the sea challenge.
    Billie A
    Aud Sentiments
    Creative with Stamps
    Catch the bug
    Inspiration Destination

    ОтговорИзтриване
  3. This is gorgeous.I love the colors & the image.Thank you for joining us at Craft your passion challenge.

    Rgds,
    Shamita
    (spiralcreativity.blogspot.com)

    ОтговорИзтриване
  4. Great combination of colours and images. I like the way you have blended everything.
    Fatima xx

    ОтговорИзтриване
  5. this is so beautiful! you have done a wonderful job with the journal!

    Thank you for joining our 'Under the Sea plus a sentiment' challenge at Aud Sentiments! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Stunning with your design and love the colours you have used..Thank you for joining us at More Mixed Media and good luck in draw..Hugs Lozzy x

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!