понеделник, 31 октомври 2016 г.

Универсални кутийки на Stampin Up

Здравейте мили мои,
ако сте си мислили, че покрай многото игри и закачки с дизайнерски хартии напоследък, съм забравила за така обичаният /и необичан/ от много хора  празник Хелоуин- бъркате! Разбира се моите чувства са раздвоени и не бих могла да кажа, че се придържам строго към някоя от двете групи. За сметка на това, децата ми се събират с приятели  и се забавляват "Страшно"много, а аз като примерна майка приготвям лакомства в подходящите за целта опаковчици.
Тази година получих  поръчка за кутийки предназначени за една голяма група дечица и понесена от инерцията на голямото "производство" отделих и за  приватното парти.
За да ми е по-лесно и бързо се възползвах от вдъхновенията които успях да намеря в интернет и се спрях на лесно сглобяемите и същевременно ефектни  кутийки на СЪ.


 Както сами може да се убедите, в подходящи  цветове биха могли да допълнят празнично подредената маса.


 А тези тук са пълни с познайте какви бонбони:
"Сладки или кисели?"


 Аз предпочитам сладки :)






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!