вторник, 27 декември 2016 г.

In der Weihnachtsbackerei / В Коледната сладкарница

Честита Коледа приятели!
Днес е време да ви покажа последното, което завърших във вторият празничен почивен ден и това е една страничка в моят Арт журнал. Логично, свързана с отминалите празници, които освен с доброто настроение от срещите ни с близки и приятели, отбелязваме и с едно значително кулинарно пренасочване. 
Frohe Weihnachten freunde!
Heute ist  die Zeit gekommen, in der ich euch  das Letzte was ich am zweiten Feiertag  gemacht habe präsentiere und das ist eine Seite von meinen Artjournal. Logisch ist sie  mit den vergangenen Tagen, die mit  der guten Laune vom Treffen  mit Verwandten, Freunden und verschiedene kulinarischen Richtungen kennzeichnet waren , verbunden .

Рецептата е,  рисувани мъфини и курабийки, коледни печати, пасти-структурни и шаблони, към всичко това и една голяма помощ от моята дъщеря, която ми надписа заглавието.
Благодаря ти съкровище мое !
Das Rezept ist hausgemalene Muffins und Plätzchen, verschiedene Weihnachtsstempeln, strukturpaste mit Schablonen,dazu gechört eine große Hilfe von meine Tochter, die  hat den Titel selber geschrieben./ Danke mein Schatz <3!/


 Ich verwendete eine klasiche Weihnachtspalette von Rot, Weiß und Grün, noch  dazu eine Pumpkin Farbe für verweichung.
Цветово използвах класическа Коледна палитра от червено, зелено и бяло, към тези цветове добавих и цвят тиква за омекотяване.

Mit der Artjournaleseite möchte ich euch inspirieren für unserer Herausforderung beim Kartichok challenges blog.
С тази страничка искам да ви вдъхновя за участие в нашият блог за предизвикателства Картишок .


Das war's für heute meinen Lieben!
Ich frohe mich sehr, dass Ihr bei mir wart!
Liebe Grüße Bejko!

За днес толкова, искам да ви кажа колко се радвам, че бяхте с мен!
Поздрави Bejko!





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!