петък, 3 февруари 2017 г.

Danke Mädels / Благодаря ви момичета

Hallo liebe Blogsbesucher,
wie fast alle wiesen, bin ich im ein sehr kreativen, freundlichen und begabten Team Teilnehmer. Der heißt Kartishok und ich kann nicht beschreiben wie schön ich mich da fühle und wen ich nur einen Wort hätte, dann würde ich "Wohl" sagen. Wieso schreibe ich es, gleich....
Vor ein paar Wochen bin ich auf eine Idee gekommen, eine Art journal Seite zu machen worauf  unser buntes Team  zusammen notiere. Ich zeige es euch!
Здравейте мили мои гости, 
както на повечето от вас е известно, аз съм част от един много приятелски и креативен тим и това е Картишок. Не мога да опиша колко добре се чувствам, но ако разполагах само с една дума, бих казала "Изпълнена". 
Преди няколко седмици ми дойде идея да направя една страничка в журнала, която по някакъв начин да опише нашият шарен тим. 
Ето я и нея!


Danke Mädels!
 Ich bin dankbar für alles was ihr für mich tut, dass ich euch auch habe!

Благодаря ви момичета!
Благодарна съм за всичко което правите за мен и за това, че ви имам!


Ich wünsche euch ein wunderschönes Wochenende!
Желая ви прекрасни почивни дни!





22 коментара:

  1. Обичта ти е прекрасна, скъпа Снежи! Прегръщам те силно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Силно те прегръщам и аз Ренка!

      Изтриване
  2. A great page. Thanks for joining in with our February "make it in 30 minutes or less time challenge" over at Country View x Jane DT

    ОтговорИзтриване
  3. Love the colours and design of your journal are amazing! Thanks so much for playing along at Happy Little Stampers xx

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна страница,Снежи! Невероятен заряд и вдъхновение! И наистина е интересно как светът понякога събира различни хора, от различни места за да се получи нещо добро !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Заредена е с енергията на всяка една от нас!Благодаря ти!
      Прегръщам те!

      Изтриване
  5. Страхотна! Освен че черпя много идеи и вдъхновение от вас като автори, самите вие като хора и като екип сте страхотен извор на мотивация и вдъхновение. :) С две думи, чувствата са взаимни, Снеже! <3 А страничката ти е прелестна, изпълнена с разнообразни емоции и съчетаваща толкова много "лица"! <3 Също както и Картишок! :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Джиджи, получи се точно такава каквато си я представях! И съм доволна от постигнатият резултат!
      Прегръщам те и теб силно!

      Изтриване
  6. Beautiful journal page!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Have a great weekend
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  7. Снежи, страхотна страничка! Наистина много лица, различни идеи, един екип... Това сме ние! Целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Роси! Щастлива съм да бъда част от този така пъстър екип!
      Целувки и от мен!

      Изтриване
  8. Ех, че готино! И аз съм си мислила за страничка за приятелите. Много готина си направила своята.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Усещането да изразиш чувствата си в страничка е неописуемо Маги! Не чакай дъклго!
      Прегръдки!

      Изтриване
  9. I am amazed that you did that in 30 minutes ! Fabulous ! Thank you so much for joining us over at Country View Challenges !
    Corrie x

    ОтговорИзтриване
  10. Your journal page is fantastic! Love the colours you used and the photos are gorgeous. So glad you joined us at Happy Little Stampers!

    ОтговорИзтриване
  11. This is a beautiful journal page!! thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    ОтговорИзтриване
  12. Beautiful work. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    ОтговорИзтриване

Ценя всеки ваш коментар!Благодаря на всички,отбили се тук!